Погодинна оренда приміщення площею 58,6 кв.м. на другому поверсі Авангардівського ЦКП за адресою: вул. Добрянського, 28, с-ще Авангард, Одеський район, Одеська область (9 год/тиждень, 3 дні/тиждень)

Аукціон не відбувся

1,09 грн.

Дата публікації процедури

26.09.2024 / 11:46

Період редагування

до 27.09.2024 / 18:00

Період прийому заявок

до 01.10.2024 / 20:00

Дата проведення аукціону

02.10.2024 / 12:05

Деталі аукціону

Ідентифікатор об'єкта***** ***** ***** ***** *****

Тип об'єкта майнаНерухомість

Ідентифікатор аукціонуLLE001-UA-20240926-77371

Порядковий номер аукціону1

Веб-адреса для перегляду аукціону

Посилання на протокол торгівHTML | PDF | DOC

Статус процедуриАукціон не відбувся

Тип процедуриАукціон з передачі в оренду державного та комунального майна (англійський аукціон)

ОрендодавецьЦЕНТР КУЛЬТУРНИХ ПОСЛУГ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ - 33279317
Адреса - 67806, Україна, Одеська область, смт. Авангард, вул. Добрянського, буд. 28
Інформація щодо підтвердження повноважень: Статут

БалансоутримувачЦентр культурних послуг Авангардівської селищної ради
ЄДРПОУ - 33279317
Адреса - 67806, Україна, Одеська область, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 28

Чинний орендар(не задано)

Назва аукціонуПогодинна оренда приміщення площею 58,6 кв.м. на другому поверсі Авангардівського ЦКП за адресою: вул. Добрянського, 28, с-ще Авангард, Одеський район, Одеська область (9 год/тиждень, 3 дні/тиждень)

Номер лота

Опис аукціонуПогодинна оренда приміщення № 56 площею 58,6 кв.м. на другому поверсі Авангардівського ЦКП за адресою: вул. Добрянського, 28, с-ще Авангард, Одеський район, Одеська область (9 год/тиждень, 3 дні/тиждень)

Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об’єктаконтактна особа: Шамота Ольга, тел. 0950653336, Одеська обл.., Одеський р-н, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 28, ckp.orenda@gmail.com
час проведення огляду об’єкта: з 08:00 до 12:00, з 14:00 до 16:00 у будні дні

Додаткові відомості(не задано)

Строк оренди3 роки

Спосіб обмеження цільового призначення об'єктаТільки зазначене

Обмеження щодо використання майна (заборонені цільові призначення)

Цільове призначення об'єкта оренди (за наявності)діяльність з організації та проведення занять різними видами спорту

Додаткові умови оренди майна(не задано)

Можливість суборенди(не задано)

Тип переліку, до якого віднесено об'єктНе визначено

Стартова орендна плата1.09 грн. (без ПДВ)

Період розрахунку стартової вартостіСтартова вартість за годину

На фінальну суму нараховується ПДВНі

Стартова орендна плата розрахована від балансової вартостіТак

Розмір мінімального кроку підвищення стартової орендної плати під час аукціону0.01 грн.

Гарантійний внесок6 056.00 грн.

Реєстраційний внесок710.00 грн.

Пропонований графік оренди9 годин на тиждень, 3 дні на тиждень

Мінімальна кількість заяв1

Період редагування26-09-2024 / 11:46 - 27-09-2024 / 18:00

Період відповідей26-09-2024 / 11:46 - 01-10-2024 / 18:00

Період прийому заявок27-09-2024 / 18:00 - 01-10-2024 / 20:00

Період торгів02-10-2024 / 12:05 - (не задано)

Період прийому запитань26-09-2024 / 11:46 - 01-10-2024 / 18:00

Остання дата зміни процедури01-10-2024 / 20:00

Дата публікації процедури26-09-2024 / 11:46

Реквізити майданчиківhttps://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2

Орендодавець:

Найменування юридичної особиЦЕНТР КУЛЬТУРНИХ ПОСЛУГ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

ЄДРПОУ33279317

Адреса67806, Україна, Одеська область, смт. Авангард, вул. Добрянського, буд. 28

Банківські рахунки:

Реєстраційний внесокНазва банку - "Держказначейська служба України, м. Київ "
Опис - ""
Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA028201720355289005083019996
Валюта: Гривня


Реквізити одержувача: ЄДРПОУ - 33279317, Юридична назва - ЦЕНТР КУЛЬТУРНИХ ПОСЛУГ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

Гарантійний внесокНазва банку - "Держказначейська служба України, м. Київ "
Опис - ""
Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA028201720355289005083019996
Валюта: Гривня


Реквізити одержувача: ЄДРПОУ - 33279317, Юридична назва - ЦЕНТР КУЛЬТУРНИХ ПОСЛУГ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ